przejdź do koszyka
Forma doręczenia Forma płatności Koszt dostawy
Paczka w RUCHU Przelew elektroniczny, przelew bankowy 5 zł
Przesyłka Pocztowa priorytetowa Przelew elektroniczny, przelew bankowy 7 zł
Przesyłka kurierska Przelew elektroniczny, przelew bankowy 10 zł
Przesyłka kurierska (zamówienie > 500 PLN) Przelew elektroniczny, przelew bankowy 0 zł
Przesyłka kurierska Płatność przy odbiorze (pobranie) 15 zł
Odbiór w sklepie Płatność gotówką przy odbiorze -
TPAY.PL
szybki przelew bez prowizji
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

Serwis


Celem naszego serwisu jest zadowolony Klient - to w końcu on jest najważniejszym zasobem naszej firmy, decydującym o reputacji i witalności. Wszystkie naprawy wykonywane są solidnie, a co najważniejsze schludnie i w bardzo krótkim czasie. aw naszej pracy korzystamy z najnowszych innowacji jak i wszelkich doświadczeń z zakresu elektroniki.

Staramy się, aby usługi serwisu firmy Robson nieprzerwanie stały na najwyższym poziome i były wykładnikiem profesjonalizmu.

W przypadku stwierdzenia wady produktu lub jego uszkodzenia w okresie gwarancyjnym sposób postępowania zależy od rodzaju gwarancji udzielonej na dany produkt.

Jeżeli produkt posiada oryginalną gwarancję producenta to sposób postępowania, w tym adresy autoryzowanych punktów serwisowych, podane są na karcie gwarancyjnej. Należy zapoznać się dokładnie z procedurą zgłoszenia reklamacji w autoryzowanym serwisie producenta i wykonać ją zgodnie z podanymi punktami dotyczącymi reklamacji.

Gwarancja Robson jest ważna wyłącznie przy spełnieniu następujących warunków:

UWAGA: reklamacje z tytułu gwarancji będą uwzględniane wyłącznie przy spełnieniu wszystkich warunków, o których mowa w poprzednim punkcie. W przypadku nie spełnienia któregoś z powyższych warunków, reklamacja nie będzie uwzględniana i produkt zostanie odesłany na koszt klienta. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. Za datę uznania zasadności reklamacji uznawany jest dzień, w którym towar został dostarczony w komplecie (przez nabywcę, pocztę polską albo kuriera) do siedziby sklepu Robson. W przypadku niekompletności dostarczonego produktu Klient jest zobowiązany do uzupełnienia braków. Termin rozpatrzenia gwarancji może być wydłużony o dodatkowe 14 dni roboczych, jeśli naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych lub innych działań serwisowych nie możliwych do realizacji w krótszym terminie.

W przypadku nieuzasadnionych reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa nabywca.