przejdź do koszyka
Forma doręczenia Forma płatności Koszt dostawy
Paczka w RUCHU Przelew elektroniczny, przelew bankowy 5 zł
Paczkomat InPost Przelew elektroniczny, przelew bankowy 9 zł
Przesyłka Pocztowa priorytetowa Przelew elektroniczny, przelew bankowy 7 zł
Przesyłka kurierska Przelew elektroniczny, przelew bankowy 10 zł
Przesyłka kurierska (zamówienie > 500 PLN) Przelew elektroniczny, przelew bankowy 0 zł
Przesyłka kurierska Płatność przy odbiorze (pobranie) 15 zł
Odbiór w sklepie Płatność gotówką przy odbiorze -
TPAY.PL
szybki przelew bez prowizji
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

PEGI 16WWE SmackDown vs. RAW 2009

Tego towaru nie mamy w tej chwili w naszym magazynie - sprowadzamy go od dostawcy.
Oczekujemy
34 zł

JĘZYK
w grze
instrukcja
okładka
obserwuj cenę i dostępność
pobierz specyfikację w PDF
zadaj pytanie o ten produkt
 4005209108652
 4005209121811
 4005209108768


    Kolejna część z serii gier walki obejmujących tematyką wrestling. Jako jeden z mistrzów tego sportu odbędziemy szereg efektownych walk.


    Gra podejmuje tematykę szalenie popularnego w Stanach Zjednoczonych i Japonii sportu walki polegającego na efektownym i widowiskowym show przy udziale profesjonalnych aktorów. Edycja z 2009 nie przynosi nowości w dziedzinie rozgrywki, jednak wprowadzono kilka nowych drobniejszych elementów.


    SmackDown vs. Raw 2009 wprowadza zawodników trzech sportów walki (WWE RAW, WWE SmackDown oraz ECW), skupionych pod jednym logiem – WWE. To oni mają stanowić główną atrakcję gry.  Pod naszą kontrolę dostaniemy takie sławy jak np. The Undertaker, Mr. Kennedy, John Cena, Matt Hardy czy Randy Orton. Bardzo dużo uwagi poświęcono jak najlepszemu odwzorowaniu wyglądu I charakterystycznych ruchów zawodników.


    Podstawą gry nadal jest tryb kariery, w którym zaczynamy od roli niedoświadczonego zawodnika, stopniowo zdobywając popularność i pozycję w świecie wrestlingu. Wśród nowości można wymienić z pewnością tryb Create-A-Finisher dający nam możliwość stworzenia własnego ruchu specjalnego mającego kończyć walkę.