przejdź do koszyka
Forma doręczenia Forma płatności Koszt dostawy
Paczka w RUCHU Przelew elektroniczny, przelew bankowy 5 zł
Paczkomat InPost Przelew elektroniczny, przelew bankowy 9 zł
Przesyłka Pocztowa priorytetowa Przelew elektroniczny, przelew bankowy 7 zł
Przesyłka kurierska Przelew elektroniczny, przelew bankowy 10 zł
Przesyłka kurierska (zamówienie > 500 PLN) Przelew elektroniczny, przelew bankowy 0 zł
Przesyłka kurierska Płatność przy odbiorze (pobranie) 15 zł
Odbiór w sklepie Płatność gotówką przy odbiorze -
TPAY.PL
szybki przelew bez prowizji
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

PEGI 16ARCANIA: GOTHIC 4

Tego towaru nie mamy w tej chwili w naszym magazynie - sprowadzamy go od dostawcy.
Oczekujemy
279 zł

obserwuj cenę i dostępność
pobierz specyfikację w PDF
zadaj pytanie o ten produkt


Edycja Kolekcjonerska Arcania: Gothic 4 zawiera:

- Grę Arcania: Gothic 4
- Ceramiczny kufel z Tawerny pod Rozdartą Dziewicą
- Soundtrack
- "Zasłyszane w Rozdartej Dziewicy" - zbiór 10 opowiadań
- T-shirt z logo gry i wizerunkiem króla Rhobara III (rozmiar L)
- Mapę Argaanii
- 72-stronicowy artbook


    Arcania: Gothic 4 jest czwartą częścią legendarnej wręcz serii RPG – Gothic. W przeciwieństwie do poprzedników, za tytułem tym nie stoi już studio Piranha Bytes – JoWooD, będący wydawcą cyklu, zdecydował się na zaangażowanie do tego projektu chłopaków ze Spellbound Studios, mających na swoim koncie takie tytuły jak Desperados: Wanted Dead or Alive czy Robin Hood: The Legend of Sherwood. Doświadczenia w robieniu gier cRPG nabrali tworząc trylogię Das Schwarze Auge.


    Akcja nowego Gothic’a rozgrywa się 10 lat po Zmierzchu bogów, w którym Bezimienny postanowił interweniować by przerwać nadchodzący konflikt między przywódcami Myrtany. Dzięki temu, heros objął władzę nad zjednoczonymi krainami i obwołał się królem o imieniu Rhobar III. My natomiast wcielamy się w nową postać, także nazywaną Bezimiennym.


    Twórcy postanowili rozwinąć system postaci – zwiększono liczbę umiejętności, dopracowano także jego rozplanowanie i organizację. Wprowadzono nowy system walki, dzięki któremu potyczki są mniej losowe i bardziej różnorodne, bez faworyzowania konkretnej techniki walki.