Serwis
Celem naszego serwisu jest zadowolony Klient - to w końcu on jest najważniejszym zasobem naszej firmy, decydującym o reputacji i witalności. Wszystkie naprawy wykonywane są solidnie, a co najważniejsze schludnie i w bardzo krótkim czasie. aw naszej pracy korzystamy z najnowszych innowacji jak i wszelkich doświadczeń z zakresu elektroniki.
Staramy się, aby usługi serwisu firmy Robson nieprzerwanie stały na najwyższym poziome i były wykładnikiem profesjonalizmu.
W przypadku stwierdzenia wady produktu lub jego uszkodzenia w okresie gwarancyjnym sposób postępowania zależy od rodzaju gwarancji udzielonej na dany produkt.
Jeżeli produkt posiada oryginalną gwarancję producenta to sposób postępowania, w tym adresy autoryzowanych punktów serwisowych, podane są na karcie gwarancyjnej. Należy zapoznać się dokładnie z procedurą zgłoszenia reklamacji w autoryzowanym serwisie producenta i wykonać ją zgodnie z podanymi punktami dotyczącymi reklamacji.
Gwarancja Robson jest ważna wyłącznie przy spełnieniu następujących warunków:
- Klient zgłaszający reklamację z tytułu wady produktu dokonał jego zakupu bezpośrednio w sklepie Robson, a nie od osoby trzeciej.
- Uszkodzenia produktu wynikają z jego "wady ukrytej", a nie na skutek: uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, zabrudzenia wrażliwych mechanizmów, zalania płynem, oddziaływania wysokiej temperatury lub ognia, wyładowania atmosferycznego, samodzielnego ingerowania w produkt lub próby jego naprawy.
- Produkt musi zostać dostarczony wraz kopią (ksero) karty gwarancyjnej oraz dokumentu zakupu; w przypadku zagubienia tych dokumentów firma Robson nie wydaje duplikatów.
- Produkt musi posiadać oryginalne plomby/naklejki gwarancyjne z widocznymi numerami.
- Do przesłanego produktu należy dołączyć szczegółowy opis uszkodzenia. W przypadku, kiedy produkt posiada gwarancję Robson, należy go dostarczyć lub przesłać na nasz adres: ul. Powstańców Śląskich 106d/200 01-466 Warszawa.
UWAGA: reklamacje z tytułu gwarancji będą uwzględniane wyłącznie przy spełnieniu wszystkich warunków, o których mowa w poprzednim punkcie. W przypadku nie spełnienia któregoś z powyższych warunków, reklamacja nie będzie uwzględniana i produkt zostanie odesłany na koszt klienta. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. Za datę uznania zasadności reklamacji uznawany jest dzień, w którym towar został dostarczony w komplecie (przez nabywcę, pocztę polską albo kuriera) do siedziby sklepu Robson. W przypadku niekompletności dostarczonego produktu Klient jest zobowiązany do uzupełnienia braków. Termin rozpatrzenia gwarancji może być wydłużony o dodatkowe 14 dni roboczych, jeśli naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych lub innych działań serwisowych nie możliwych do realizacji w krótszym terminie.
W przypadku nieuzasadnionych reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa nabywca.